
Obchodní podmínky internetového obchodu AstroMedia Shop
určující mj. pravidla pro uzavření smluv prostřednictvím obchodu, obsahující nejdůležitější informace o prodávajícím, obchodě a o právech spotřebitele
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontakt s prodávajícím
§ 3 Technické požadavky
§ 4 Nákupy v obchodě
§ 5 Platby
§ 6 Zpracování objednávky
§ 7 Právo na odstoupení od smlouvy
§ 8 Výjimky z práva odstoupit od smlouvy
§ 9 Reklamace
§ 10 Osobní údaje
§ 11 Výhrady
Příloha č. 1: Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy
§ 1 DEFINICE
Pracovní dny - dny od pondělí do pátku s výjimkou dnů, které jsou v Polsku zákonem stanoveny jako volné.
Občanský zákoník - zákon ze dne 23. dubna 1964, občanský zákoník.
Spotřebitel - spotřebitel ve smyslu ustanovení občanského zákoníku.
Účet - bezplatná funkce obchodu (elektronická služba) regulovaná samostatnými obchodními podmínkami, díky které může kdokoli, kdo využívá obchod, založit svůj individuální účet v obchodě.
Kupující - kdokoli, kdo nakupuje v obchodě.
Privilegovaný kupující - Kupující, který je spotřebitelem nebo privilegovaným podnikatelem.
Privilegovaný podnikatel - fyzická osoba uzavírající s prodávajícím smlouvu přímo spojenou s její podnikatelskou činností, ale která pro ni nemá profesionální charakter.
Podmínky - tyto podmínky.
Obchod - internetový obchod AstroMedia Shop provozovaný prodávajícím na adrese https://sklep-astromedia.pl.
Prodávající - ŁUKASZ ORLIŃSKI, podnikatel provozující podnikatelskou činnost pod názvem ŁUKASZ ORLIŃSKI, zapsaný do Centrálního registru a informací o podnikatelské činnosti vedeného ministrem pro hospodářství a vedení Centrálního registru a informací o podnikatelské činnosti, DIČ 6341862071, IČO 383202735, ul. Stanisława Chudoby 8/9, 44-100 Gliwice.
Zákon o právech spotřebitele - zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele.
§ 2 KONTAKT S PRODÁVAJÍCÍM
- Adresa: ul. Stanisława Chudoby 8/9, 44-100 Gliwice; POLAND
- E-mail: info@sklep-astromedia.pl
- Telefon: +48 662890491
§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY
- Pro správné fungování obchodu je potřeba:
- zařízení s přístupem k internetu
- webový prohlížeč podporující JavaScript a cookies.
- Pro zadání objednávky v obchodě, kromě požadavků uvedených v odst. 1, je nutný aktivní e-mailový účet.
§ 4 NÁKUPY V OBCHODĚ
- Ceny produktů viditelných v obchodě jsou celkové ceny za produkt.
- Prodávající upozorňuje, že celková cena objednávky se skládá z ceny za produkt a, pokud je to v daném případě relevantní, z nákladů na dodání zboží, uvedených v obchodě.
- Vybraný produkt pro nákup je třeba přidat do košíku v obchodě.
- Následně si kupující vybírá způsob dodání zboží a způsob platby za objednávku z dostupných možností v obchodě a uvádí údaje potřebné k realizaci objednávky.
- Objednávka je zadána v momentě potvrzení jejího obsahu a přijetí Podmínek kupujícím.
- Zadání objednávky je totožné s uzavřením smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím.
- Kupující se může zaregistrovat v obchodě, tj. vytvořit si v něm účet, nebo nakupovat bez registrace tím, že při každé objednávce zadá své údaje.
§ 5 PLATBY
- Za zadanou objednávku lze zaplatit, podle volby kupujícího:
- běžným převodem na bankovní účet prodávajícího;
- pomocí platební karty:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- prostřednictvím platební platformy:
- Pay Pal
- Pay Pal
- dobírkou, tj. kartou nebo hotovostí při dodání zboží kupujícímu;
- V případě, že kupující zvolil platbu prostřednictvím platební platformy Pay Pal, subjektem poskytujícím online platební služby je Pay Pal.
- Pokud kupující zvolil platbu předem za objednávku, za objednávku je třeba zaplatit do 7 pracovních dnů od zadání objednávky.
- Prodávající informuje, že v případě platebních metod, u kterých se pole pro zadání údajů potřebných k provedení platby objeví ihned po zadání objednávky, je možné objednávku zaplatit pouze ihned po zadání objednávky.
- Při nákupu v obchodě kupující akceptuje použití elektronických faktur prodávajícím. Kupující má právo svůj souhlas odvolat.
§ 6 REALIZACE OBJEDNÁVKY
- Doba realizace objednávky je 7 pracovních dnů.
- V případě, že kupující zvolil platbu předem za objednávku, prodávající začne s realizací objednávky po její zaplacení.
- Zboží je dodáváno výhradně na území Czaskiej republiky.
- Produkty zakoupené v obchodě jsou doručovány - v závislosti na zvolené metodě dodání kupujícím - prostřednictvím pošty nebo kurýrní služby.
§ 7 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Kupující upřímný má právo odstoupit od smlouvy uzavřené se Prodávajícím prostřednictvím Obchodu, s výjimkou § 8 Obchodního řádu, do 14 dnů bez udání jakéhokoli důvodu.
- Doba pro odstoupení od smlouvy vyprší po uplynutí 14 dnů ode dne:
- kdy upřímný Kupující přebral vlastnictví zboží nebo kdy osoba třetí jiná než přepravce a určená upřímným Kupujícím převzala toto zboží;
- kdy upřímný Kupující přebral poslední zboží, dávku nebo část nebo kdy osoba třetí jiná než přepravce a určená upřímným Kupujícím převzala poslední zboží, dávku nebo část, v případě smlouvy, která vyžaduje převod vlastnictví několika zboží, která jsou dodávána samostatně, dávkami nebo částmi.
- Aby mohl upřímný Kupující využít právo na odstoupení od smlouvy, musí o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat Prodávajícího prostřednictvím údajů uvedených v § 2 Obchodního řádu prostřednictvím jednoznačného prohlášení (například písemně zaslané poštou nebo elektronickou poštou).
- Upřímný Kupující může využít vzor formuláře odstoupení od smlouvy uvedeného na konci Obchodního řádu, avšak není to povinné.
- Pro splnění lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když upřímný Kupující odesílá informaci o vykonání svého práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - Při odstoupení od uzavřené smlouvy Prodávající vrátí upřímnému Kupujícímu veškeré od něj obdržené platby, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z volby upřímného Kupujícího odlišného způsobu dodání než nejlevnější běžný způsob dodání nabízený Prodávajícím), okamžitě a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Prodávající byl informován o rozhodnutí upřímného Kupujícího o vykonání práva na odstoupení od smlouvy.
- Prodávající provede vrácení plateb upřímnému Kupujícímu stejnými prostředky platby, které upřímný Kupující použil při původní transakci, pokud upřímný Kupující souhlasí s jiným řešením; v každém případě upřímný Kupující neponese žádné poplatky v souvislosti s tímto vrácením.
- Pokud Prodávající nenavrhne, že si sám vyzvedne zboží od upřímného Kupujícího, může se zdržet vrácení platby do doby přijetí zboží nebo do doby předložení důkazu o jeho odeslání, v závislosti na tom, která událost nastane dříve.
- Prodávající žádá o vrácení zboží na adresu: ul. Stanisława Chudoby 8/9, 44-100 Gliwice, okamžitě a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy upřímný Kupující informoval Prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta je zachována, pokud upřímný Kupující odešle zboží před uplynutím 14denní lhůty.
- Upřímný Kupující nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.
- Upřímný Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží vyplývající z jeho použití způsobem odlišným od toho, který byl nezbytný pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
- Pokud zboží z důvodu své povahy nelze vrátit běžným způsobem poštou, musí upřímný Kupující také nést přímé náklady spojené s vrácením zboží. O odhadované výši těchto nákladů bude upřímný Kupující informován Prodávajícím v popisu zboží v Obchodě nebo při zadávání objednávky.
- V případě potřeby vrácení prostředků za transakci provedenou upřímným Kupujícím platební kartou provede Prodávající vrácení na bankovní účet přiřazený k této platební kartě.
§ 8 VÝJIMKY Z PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Právo na odstoupení od dálkově uzavřené smlouvy, o kterém se hovoří v § 7 Obchodního řádu, neplatí pro smlouvu:
- jejímž předmětem je neprefabrikované zboží vyrobené podle specifikace upřímného Kupujícího nebo sloužící k uspokojení jeho individualizovaných potřeb;
- jejímž předmětem je zboží podléhající rychlé zkáze nebo mající krátkou dobu použitelnosti;
- jejímž předmětem je zboží dodávané v uzavřeném obalu, který po otevření nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po dodání;
- jejímž předmětem je zboží, které po dodání není rozlučitelně spojeno s jinými věcmi z důvodu své povahy;
- jejímž předmětem je zvukový nebo obrazový záznam nebo počítačový program dodávaný v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen po dodání;
- o dodávání deníků, periodik nebo časopisů s výjimkou předplatného;
- jejíž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad kterými Prodávající nemá kontrolu, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
§ 9 REKLAMACE
I OBECNÁ USTANOVENÍ
- Prodávající nese odpovědnost vůči upřímnému Kupujícímu za soulad smlouvy s předpisy práva platnými obecně, zejména ustanoveními zákona o právech spotřebitelů.
- Prodávající žádá o podání reklamace na poštovní nebo elektronickou adresu uvedenou v § 2 Obchodního řádu.
- Pokud byla produktu poskytnuta záruka, informace o ní a jejích podmínkách jsou k dispozici v Obchodě.
- Reklamace týkající se činnosti Obchodu je třeba směřovat na e-mailovou adresu uvedenou v § 2 Obchodního řádu.
- Prodávající odpoví na reklamaci do 14 dnů ode dne jejího obdržení.
II UPŘÍMNÍ KUPUJÍCÍ
- Zboží
- V případě nesouladu zboží se smlouvou má upřímný Kupující možnost využít oprávnění stanovených v § 5a zákona o právech spotřebitelů.
- Prodávající odpovídá za nesoulad zboží se smlouvou existující v okamžiku jeho dodání a projevující se do dvou let od tohoto okamžiku, pokud doba použitelnosti zboží stanovená Prodávajícím, jeho předchůdci v právech nebo osobami jednajícími za jejich jménem, není delší.
- Na základě ustanovení zákona o právech spotřebitelů má upřímný Kupující v každém případě právo požadovat:
- výměnu zboží,
- opravu zboží.
- Dále může upřímný Kupující podat prohlášení o:
- snížení ceny,
- odstoupení od smlouvy
- Prodávající odmítl dostat zboží do souladu se smlouvou podle čl. 43d odst. 2 zákona o právech spotřebitelů;
- Prodávající nedostal zboží do souladu se smlouvou podle čl. 43d odst. 4-6 zákona o právech spotřebitelů;
- nesoulad zboží se smlouvou stále trvá, i když Prodávající usiloval o dostání zboží do souladu se smlouvou;
- nesoulad zboží se smlouvou je natolik závažný, že opravňuje ke snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího uplatnění ochranných prostředků stanovených v čl. 43d zákona o právech spotřebitelů;
- ze stanoviska Prodávajícího nebo okolností jasně vyplývá, že nedostane zboží do souladu se smlouvou v přiměřené lhůtě nebo bez nadměrných obtíží pro upřímného Kupujícího.
- V případě zboží podléhajícího opravě nebo výměně by měl upřímný Kupující toto zboží poskytnout Prodávajícímu. Prodávající převezme zboží od upřímného Kupujícího na své náklady.
- Upřímný Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, pokud nesoulad zboží se smlouvou není podstatný.
- V případě odstoupení od smlouvy, o kterém se hovoří v této sekci (týkající se zboží), upřímný Kupující bezodkladně vrátí zboží Prodávajícímu na jeho náklady na adresu ul. Stanisława Chudoby 8/9, 44-100 Gliwice. Prodávající bezodkladně vrátí upřímnému Kupujícímu cenu, nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží nebo důkazu o jeho odeslání.
- Prodávající bezodkladně vrátí upřímnému Kupujícímu příslušné částky vyplývající z uplatnění práva na snížení ceny, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení upřímného Kupujícího o snížení ceny.
- Mimosoudní prostředky řešení reklamací a vymáhání nároků
- V případě, že reklamační řízení nepřinese očekávané výsledky spotřebitelovi, může spotřebitel využít například:
- mediace vedené příslušným místně příslušným úřadem pro inspekci obchodu, ke kterému se má obrátit s žádostí o mediaci. Obecně platí, že řízení je bezplatné. Seznam inspektorátů je k dispozici zde: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
- pomoci místně příslušného trvalého mimosoudního spotřebitelského soudu působícího při úřadu pro inspekci obchodu, ke kterému je třeba podat žádost o projednání věci před mimosoudním soudem. Obecně platí, že řízení je bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
- bezplatné pomoci městského nebo okresního ombudsmana pro spotřebitele;
- internetové platformy ODR dostupné na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
- V případě, že reklamační řízení nepřinese očekávané výsledky spotřebitelovi, může spotřebitel využít například:
III KUPUJÍCÍ JINÍ NEŽ UPŘÍMNÍ KUPUJÍCÍ
- V případě vady zboží má Kupující jiný než upřímný Kupující možnost reklamovat vadné zboží na základě upraveného zákonem o občanském zákoníku.
- Vůči Kupujícímu jinému než upřímnému Kupujícímu nese Prodávající odpovědnost za vadu fyzickou, která je zjištěna před uplynutím dvou let ode dne vydání zboží Kupujícímu.
- V souladu s občanským zákoníkem může Kupující, který je podnikatelem jiným než upřímný Kupující, ztratit práva vyplývající z odpovědnosti za vadu, jestliže nezkoumal zboží ve stanovené lhůtě a způsobem běžně používaným u zboží tohoto druhu a neprohlásil Prodávajícímu o vadě neprodleně, a v případě kdy vada byla zjištěna později - jestliže neprohlásil Prodávajícímu neprodleně po jejím zjištění. Pro zachování této lhůty stačí odeslat oznámení o vadě před jejím uplynutím.
- Použitím odpovědnosti za vadu může Kupující jiný než upřímný Kupující na základě ustanovení občanského zákoníku:
- podat prohlášení o snížení ceny,
- v případě podstatné vady - podat prohlášení o odstoupení od smlouvy,
- požadovat výměnu zboží bez vad,
- požadovat odstranění vady.
- Pokud se ukáže, že pro vyřízení reklamace je nutné dodání vadného zboží Prodávajícímu, je Kupující jiný než upřímný Kupující povinen dodat toto zboží na adresu ul. Stanisława Chudoby 8/9, 44-100 Gliwice.
§ 10 OSOBNÍ ÚDAJE
- Správcem osobních údajů poskytnutých Kupujícím při používání obchodu je Prodejce. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Prodejcem - včetně dalších účelů a právních základů zpracování dat a příjemců dat - jsou uvedeny v dostupné Zásadě ochrany soukromí v obchodě - z důvodu transparentnosti stanovené všeobecným nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně údajů - "GDPR".
- Účelem zpracování údajů Kupujícího Prodejcem, poskytnutých Kupujícím v souvislosti s nákupy v obchodě, je plnění objednávek. Právním základem zpracování osobních údajů v tomto případě je:
- smlouva nebo opatření podniknutá na žádost Kupujícího směřující ke jejímu uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR),
- právní povinnost uložená Prodejci související s účetnictvím (čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR) a
- oprávněný zájem Prodejce spočívající v zpracování údajů pro účely stanovení, uplatňování nebo obrany případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR).
- Poskytnutí údajů Kupujícím je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro uzavření smlouvy. Nevyplnění údajů znemožní uzavření smlouvy v obchodě.
- Údaje Kupujícího poskytnuté v souvislosti s nákupy v obchodě budou zpracovávány do doby, než:
- smlouva uzavřená mezi Kupujícím a Prodejcem přestane platit;
- Prodejce již nebude mít právní povinnost zpracovávat údaje Kupujícího;
- přestane možnost uplatnění nároků Kupujícího nebo Prodejce souvisejících s smlouvou uzavřenou obchodem;
- bude přijat nesouhlas Kupujícího se zpracováním jeho osobních údajů - pokud byl právním základem zpracování údajů oprávněný zájem Prodejce
- Kupující má právo požadovat:
- přístup ke svým osobním údajům,
- jejich opravu,
- výmaz,
- omezení zpracování,
- přenositelnost údajů jinému správci
a také právo: - kdykoli podat námitku proti zpracování údajů ze důvodů souvisejících se zvláštní situací Kupujícího - proti zpracování jeho osobních údajů na základě čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR (tj. na základě oprávněných zájmů realizovaných Prodejcem).
- Kupující by se měl pro uplatnění svých práv obrátit na Prodejce prostřednictvím údajů uvedených v § 2 Podmínek.
- Pokud Kupující považuje zpracování svých údajů za protiprávní, může podat stížnost Prezidentovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
§ 11 VYHRADY
- Je zakázáno poskytování obsahu nezákonné povahy ze strany Kupujícího.
- Každá objednávka podávaná v obchodě tvoří samostatnou smlouvu a vyžaduje samostatné přijetí Podmínek. Smlouva je uzavřena na dobu a za účelem plnění objednávky.
- Smlouvy uzavřené na základě Podmínek jsou uzavřeny v polštině.
- V případě případného sporu s Kupujícím, který není upřednostňovaným Kupujícím, je příslušným soudem soud příslušný pro sídlo Prodejce.
Příloha č. 1 k Podmínkám
Níže najdete vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy, který může, ale nemusí, být použit spotřebitelem nebo upřednostněným podnikatelem:
VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(tento formulář je třeba vyplnit a odeslat pouze v případě záměru odstoupit od smlouvy)
ŁUKASZ ORLIŃSKI
ul. Stanisława Chudoby 8/9, 44-100 Gliwice
emailová adresa: info@sklep-astromedia.pl
- Já/My(*) ..................................................................... tímto informuji/informujeme(*) o mé/své odstoupení od smlouvy o prodeji následujícího zboží(*) / o poskytování následující služby(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Datum uzavření smlouvy(*)/převzetí(*)
..............................................................................................................................................................................
- Jméno a příjmení spotřebitele(-ů) / upřednostněného podnikatele(-ů):
..............................................................................................................................................................................
- Adresa spotřebitele(-ů) / upřednostněného podnikatele(-ů):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis spotřebitele(-ů) / upřednostněného podnikatele(-ů)
(pouze v případě, že formulář je odesílán v tištěné podobě)
Datum ............................................
(*) Nežádoucí části formuláře zakroužkujte.
Podmínky účtu
v obchodě Sklep AstroMedia
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontakt se Zadavatelem
§ 3 Technické požadavky
§ 4 Účet
§ 5 Reklamace
§ 6 Osobní údaje
§ 7 Výhrady
§ 1 DEFINICE
Spotřebitel - spotřebitel ve smyslu ustanovení občanského zákoníku.
Účet - upravená v Podmínkách neplacená funkce obchodu (služba), která umožňuje Uživateli založit si v obchodě svůj individuální účet.
Uživatel - každá osoba zakládající Účet nebo projevující zájem o založení Účtu.
Uživatel upřednostněný - Uživatel, který je Spotřebitelem nebo fyzickou osobou, která s Zadavatelem uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, ale nemá povahu povolání.
Podmínky - tyto podmínky Účtu.
Obchod - internetový obchod Sklep AstroMedia provozovaný Zadavatelem na adrese https://sklep-astromedia.pl
Zadavatel - ŁUKASZ ORLIŃSKI, podnikající fyzická osoba provozující podnikatelskou činnost pod firmou ŁUKASZ ORLIŃSKI, zapsanou v Centrálním rejstříku a informačním systému o podnikatelské činnosti vedeném ministerstvem příslušným pro hospodářství a vedení Centrálního rejstříku a informačního systému o podnikatelské činnosti, DIČ 6341862071, IČO 383202735, ul. Stanisława Chudoby 8/9, 44-100 Gliwice.
§ 2 KONTAKT SE ZADAVATELEM
- Adres: ul. Stanisława Chudoby 8/9, 44-100 Gliwice
- Email: info@sklep-astromedia.pl
- Telefon: 662890491
§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY
- Pro správné fungování a vytvoření účtu je potřeba:
- Aktivní e-mailový účet
- Zařízení s přístupem k internetu
- Internetový prohlížeč s podporou JavaScriptu a souborů cookies
§ 4 ÚČET
- Vytvoření účtu je zcela dobrovolné a závisí na vůli uživatele služby.
- Účet poskytuje uživateli další možnosti, jako je prohlížení historie objednávek, kontrola stavu objednávky nebo samostatná úprava uživatelských údajů.
- Pro vytvoření účtu je nutné vyplnit příslušný formulář na stránkách obchodu.
- V okamžiku vytvoření účtu je uzavřena mezi uživatelem a poskytovatelem smlouva na neurčito o správě účtu podle podmínek stanovených ve Všeobecných podmínkách.
- Uživatel může kdykoli a bezplatně zrušit účet.
- Pro zrušení účtu je třeba zaslat žádost o zrušení na adresu poskytovatele na e-mailovou adresu: info@sklep-astromedia.pl, což povede k okamžitému smazání účtu a ukončení smlouvy o správě účtu.
§ 5 REKLAMACE
- Reklamace týkající se fungování účtu je třeba zasílat na e-mailovou adresu info@sklep-astromedia.pl.
- Poskytovatel se vyjádří k reklamaci do 14 dnů od obdržení reklamace.
MIMOŘÁDNÉ MOŽNOSTI ŘEŠENÍ REKLAMACÍ A VYŘIZOVÁNÍ NÁROKŮ - V případě, že reklamační řízení nepřinese očekávaný výsledek spotřebiteli, může spotřebitel využít například:
- mediace prováděné příslušným krajským inspektorátem obchodní inspekce, na který se má obrátit s žádostí o mediaci. Obvykle je řízení bezplatné. Seznam inspektorátů najdete zde: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
- pomoci příslušného místního nebo okresního ombudsmana spotřebitelů;
- internetové platformy ODR, která je k dispozici na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 6 OSOBNÍ ÚDAJE
- Správcem osobních údajů poskytnutých uživatelem při používání účtu je poskytovatel. Podrobné informace o zpracování osobních údajů poskytovatelem - včetně dalších účelů a právních základů zpracování údajů a příjemců údajů - najdete v dostupné Zásadě ochrany osobních údajů na webové stránce - v souladu se zásadou transparentnosti obsaženou v obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně osobních údajů ("GDPR").
- Cílem zpracování osobních údajů uživatele je správa účtu. Právním základem zpracování osobních údajů v tomto případě je smlouva o poskytování služeb nebo opatření podniknutá na žádost uživatele směřující k jejímu uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR) a také oprávněný zájem poskytovatele spočívající ve zpracování údajů za účelem stanovení, vymáhání nebo obrany případných práv (čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR).
- Poskytnutí údajů uživatelem je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro poskytování služby správy účtu. Neposkytnutí údajů znamená, že poskytovatel nebude schopen poskytnout tuto službu.
- Údaje uživatele budou zpracovávány do doby, než:
- uživatel zruší účet na žádost uživatele nebo poskytovatele
- již nebude možné vymáhat práva uživatele nebo poskytovatele související s účtem;
- bude přijat nesouhlas uživatele se zpracováním jeho osobních údajů - pokud byl právním základem zpracování údajů oprávněný zájem poskytovatele
- Uživatel má právo požadovat:
- přístup ke svým osobním údajům,
- opravu svých osobních údajů,
- výmaz,
- omezení zpracování,
- přenesení údajů jinému správci
a také právo: - kdykoli podat námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících se zvláštní situací uživatele - pokud bylo zpracování osobních údajů, které se ho týká, založeno na oprávněných zájmech prováděných poskytovatelem.
- Pro uplatnění svých práv by se uživatel měl obrátit na poskytovatele.
- Pokud uživatel považuje za to, že jeho osobní údaje jsou zpracovávány nezákonně, může podat stížnost u předsedy Úřadu pro ochranu osobních údajů.
§ 7 VYHRADZENÍ
- Uživatel je povinen neposkytovat obsah s nezákonným charakterem.
- Smlouva o poskytování účtu je uzavírána v polštině.
- V případě důležitých důvodů uvedených v odst. 4 má poskytovatel právo změnit obchodní podmínky.
- Mezi důležité důvody uvedené v odst. 3 patří:
- potřeba přizpůsobit obchod ke zákonům, které se vztahují na činnost obchodu;
- zlepšení bezpečnosti poskytované služby;
- změna funkcionality účtu vyžadující úpravu obchodních podmínek.
- Pokud dojde ke změně obchodních podmínek, poskytovatel musí o této skutečnosti informovat uživatele nejpozději 7 dní před jejich vstupem v platnost.
- Uživatel má právo zrušit účet, pokud nesouhlasí s novými obchodními podmínkami.
§ 8 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Ve vztazích týkajících se využití účtu se použije polské právo.
- Pokud uživatel je podnikatelem, jsou nad rámec ustanovení této části Všeobecných podmínek dohodnuty vylučující jurisdikční ustanovení ve smyslu čl. 12 zákona z 17. listopadu 1964 o civilním soudním řízení (české zákony 1964/43).